Մարքեթինգի բազային
դասընթաց

Մարքեթինգի
բազային
դասընթաց

Մեկնարկում ենք ամենապահանջված մասնագիտություննեից մեկի` ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ԱՄԲՈՂՋԱԿԱՆ դասընթաց:
 
Ծրագրում ներառված են հետևյալ թեմաները`
 
  • Ինչ է մարքեթինգը, ինչ գործառույթներ է իրականացնում,
  • Շուկայի թիրախավորում, սեգմենտավորում
  • Բրենդինգ,
  • Շուկայի հետազոտություն, հետազոտական պրակտիկ գործիքակազմ,
  • Ընկերության SWOT/PESTEL/PORTER 5’s վերլուծություններ և այլն,
  • Վարքագծային մարքեթինգ, սպառողի վերլուծություն, պրոֆայլինգի հիմունքները,
  • Մարքեթինգ միքս, 8P-ի տեսությունը,
  • Մերչենդայզինգի հիմունքները/ վիզուալ մերչենդայզինգ,
  • Մարքեթինգային գործիքներ / օնլայն, օֆֆլայն
  • Թվային մարքեթինգ և Կոնտենտ մարքեթինգ (SMM-ին առանձին դաս է նախատեսված),
  • Որոնողական համակարգերի օպտիմիզացիա, SEO,
  • Նեյրոմարքեթինգի հիմունքները:
Բոլոր դասեր բաղկացած են 2 հատվածից` գործնական և տեսական:
ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ քննություն` մարքեթինգ պլանի ներկայացում:
 
Ի՞նչ է պետք իմանալ դասընթացի մասին․
 
Դասընթացավարներ՝ Անի Կյուրեղյան, Արտակ Օրդյան, Մարիամ Գեդեոնյան
Դաընթացից հետո դու կստանաս հնարավորություն անցնել աշխատանքային փորձաշրջան Business Hub -ում:
Դասընթացի ընդհանուր տևողությունն է՝ 8+1 հանդիպում, 6 շաբաթ ( Ընդհանուր 30 ժամ ):
Դասընթացի արժեքն է` 80.000դրամ
 
Տրվում է հավաստագիր: