Մարքեթինգի բազային
դասընթաց
Մարքեթինգի
բազային
դասընթաց
Մեկնարկում ենք ամենապահանջված մասնագիտություննեից մեկի` ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ԱՄԲՈՂՋԱԿԱՆ դասընթաց:
Ծրագրում ներառված են հետևյալ թեմաները`
- Ինչ է մարքեթինգը, ինչ գործառույթներ է իրականացնում,
- Շուկայի թիրախավորում, սեգմենտավորում
- Բրենդինգ,
- Շուկայի հետազոտություն, հետազոտական պրակտիկ գործիքակազմ,
- Ընկերության SWOT/PESTEL/PORTER 5’s վերլուծություններ և այլն,
- Վարքագծային մարքեթինգ, սպառողի վերլուծություն, պրոֆայլինգի հիմունքները,
- Մարքեթինգ միքս, 8P-ի տեսությունը,
- Մերչենդայզինգի հիմունքները/ վիզուալ մերչենդայզինգ,
- Մարքեթինգային գործիքներ / օնլայն, օֆֆլայն
- Թվային մարքեթինգ և Կոնտենտ մարքեթինգ (SMM-ին առանձին դաս է նախատեսված),
- Որոնողական համակարգերի օպտիմիզացիա, SEO,
- Նեյրոմարքեթինգի հիմունքները:
Բոլոր դասեր բաղկացած են 2 հատվածից` գործնական և տեսական:
ԱՎԱՐՏԱԿԱՆ քննություն` մարքեթինգ պլանի ներկայացում:
Ի՞նչ է պետք իմանալ դասընթացի մասին․
Դասընթացավարներ՝ Անի Կյուրեղյան, Արտակ Օրդյան, Մարիամ Գեդեոնյան
Դաընթացից հետո դու կստանաս հնարավորություն անցնել աշխատանքային փորձաշրջան Business Hub -ում:
Դասընթացի ընդհանուր տևողությունն է՝ 8+1 հանդիպում, 6 շաբաթ ( Ընդհանուր 30 ժամ ):
Դասընթացի արժեքն է` 80.000դրամ
Տրվում է հավաստագիր: